Trouble in Paradise!

Jag sitter på jobbet. Det är mitt andra hem! Har inte sovit hemma sen i torsdagsnatt. Valde efter många om och men att sova hemma i vollsjö natten som gick! Nu får de fan börja hända saker, annars skiter det sig totalt!

Igår hade jag lite tid över efter utbildningen på Saltan. Så jag testade på floating. Alltså det var helt ärligt något av det sjukaste jag varit med om. man blev så avslappnad att man inte visste var man hade händer och tår. Jag tycker verkligen att ni ska prova de om ni får chansen! helt otroligt. Dom säger dessutom att om man kan slappna av ordentligt och ligger där i 45 minuter så motsvarar de 6-7 timmars nattsömn. Så jag tog igen fredagnatten helt enkelt. Rätt smidigt ändå=)

Nu ska jag städa peronaltoan, sen blir det shopping med Jessica och Marianne! denna unge alltså, skulle kunna äta upp henne!

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0