Tack Gud, det är söndag!

Vilken helg, oj oj oj! Jag har jobbat natt hela helgen. Inga problem tänkte jag, eftersom vi har sovande natt. Vi jobbar 20.30-10.00. Så jag lovade att hoppa in extra på Saltan igår mellan 11-19, för att tjäna lite extra pengar. Hade allt planerat in i minsta detalj, men...

I Fredags natt blev en tjej på boendet sjuk, så jag var tvungen att åka in med henne till akuten. Där satt vi till 5 på morronen innan vi fick åka hem igen. Så innan vi kommit hem och i säng var klockan 06.00. Min klockan ringde igen 8.00 och då var jag inte pigg vill jag lova! De va bara upp och fixa de sista på jobbet, invänta ny personal och sen köra direkt till Saltan och ha behandlingar till 19. Hem igen duscha, äta och sen direkt till Långdansgatan och jobba natt.

Och nu sitter jag här på jobbet igen, ska köra direkt till saltan imorron och sitta på en föreläsning hela dagen (jag gör det bara för att man får betalt under tiden). Efter det blir det fika hos Ida och på kvällen fika hos Jessica.

Tur att man är ung så att man orkar (hehe)

Sängen kallar, big time!

Ses!

Kommentarer
Postat av: Malena

Det lät hyfsat jobbigt! Ja det är tur du är ung och vital =) Puss!

2009-01-26 @ 05:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0