Surprise!

Emelie lever!

Då var jul över! Känns väl både bra och dåligt! Jag är sjukligt trött på gran och allt annat julpynt som finns där hemma nu! Så på fredag åker det ut. Samtidigt är det rätt trist att allt är över. Nu är allt som vanligt igen. Man kan inte länge skylla på julen. Inte äta godis och skylla på att det faktiskt är jul och inte hoppa över träningen och skylla på att det är jul! Det är bara på det igen och hoppas att det går fort till sommaren!

Jag är snart frisk igen. Tar de sista pencillintabletterna imorronbitti. Ska faktiskt bli riktigt skönt att börja träna igen. Det kryper i kroppen efter 3 veckor uppehåll.

Annars händer det väl inte så mycket! Tänker ganska mycket på Indien nu faktiskt. Har insett att det inte är så jätte långt kvar tills vi ska åka! Riktigt roligt! Fördriver nästan all min lediga tid med att kolla upp massa saker om resmålen, så att man inte missar något roligt när man ändå har tagit sig dit ner! Har också insett att det inte bli mer shopping för min del nu fram till resan, måste ju ha lite fickpengar också=) Så från och med nu kommer ni bara se mig i de trasor som finns hemma i min garderob=)

Sitter på jobbet nu, ska jobba (sova) inatt. Så jag får väl hoppa ner i sängen. KLockan ringer 06.15 imorron!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Malena

Hej! Ska bli så kul att ni kommer till Indien! Jag har sagt hela hösten att jag inte ska shoppa nåt, har gått sådär.. Men lite har jag dragit ner på det faktiskt. Puss

2009-01-08 @ 13:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0