Söndag

Den värsta dagen i veckan. Den är ångest! Speciellt när man sitter själv hemma och inte har något vettigt för sig. Men imorron är det måndag och jag har en vecka framför mig med ganska mycket jobb! Ångest igen.

Idag har jag tippat för första gången i mitt liv. Så om Fulham vinner över West ham, om Roma vinner över Torino, om Sverige vinner över Sydkorea i handboll och om Juventus vinner över Lazio. Då vinner Emelie 1116 kronor. Vi får väl bara hoppas på att jag har nybörjartur=)

Jag ska snart gå och träna ett steppass. För att det säkert ska bli så att jag går dit har jag säkrat mig genom att bestämma med Karin att vi ska träna ihop. Nu måste jag, smart!

Var det förresten någon som såg ljuset igår? Det var tydligen en Meteorit. Häftigt, här händer det ena efter det andra. vad blir nästa naturfenomen? Jag tycker att det är sjukt spännande=)

ufo ? eller en bolid? ?Utifrån beskrivningen låter det som

Nu ska jag lata lig lite på soffan, innan jag går tvärs över gatan för att svettas ihop med Karin!

Trevlig (ångest) Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0