Torsdag helt enkelt

Sitter hemma i soffan med datorn i knät och har ont i magen efter att jag fyllt den med två ostfrallor. Jag ska snart laga lite kycklingwok. Skulle helst hinna träna också innan jag har mitt pass i Ystad kl.14. Det är så mycket man vill hinna med.

Tittar lite på Oprah som handlar om kvinnor som går till ett jobb som de hatar varje dag. De har bjudit dit någon sorts expert som berättar hur viktigt det är att göra vad man vill. Men hur ska man veta vad man vill? Det kan han ju försöka förklara. Jag brukar försöka tänka på vad jag tycker är kul. Men de finns så mycket. Det finns massa saker som jag tycker är kul och intressant men inget av dom känns lockande att jobba med resten av livet. Det kanske inte är så man ska tänka? Att man ska göära det resten av livt. Men vem fan pallar plugga igen och igen? Usch..

Jag har föresten bearbetat Gustav lite...så nu har vi lite blommor i fönstret och en stor grön växt på golvet. Det tar sig! =) Imorron ska vi till saltan och få varsen ansiktbehandling. Ska bli riktigt skönt!

Nu kallar kycklingen!

Kommentarer
Postat av: Ida

mumsigt med kycklingwok.. får man komma haha :)

härligt med lite blommor, bra jobbat emelie :)

2008-09-04 @ 11:21:36
URL: http://crazyida.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag håller med.Visst hade det varit underbart att vara multimiljadär och slippa tänka på jobb och framtiden, och bara leva i nuet!

2008-09-04 @ 20:05:42
URL: http://spiggan.blogg.se/
Postat av: Malena

Jag har hört att man mår bra av att ha blommor omkring sig.. Det är därför halva mitt rum ser ut som en blomsteraffär kanske. Vi får höras en dag och hitta på nåt! Tisdag eftermiddag är jag i Hårderup, kanske kan ses och fika då eller nåt? Puss

2008-09-04 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0