Födelsedagsmiddag

Idag fyller Ingemar år. Gustavs pappa. De har vi firat med middag på gästis. Mycker trevligt! Annrs har dagen inte varit så händelserik faktiskt! Har varit ledig, väldigt skönt! Är helt ledig hela helgen och har inget planerat. Det ska bli riktigt skönt!

Jag har hittat en utbildning som jag vill gå. Eller det är mer en vidareutbildning, till avancerad idrottsmassör. Verkar riktigt intressant och man ska kunna jobba uppe på elitnivå när man är klart! Det är verkligen något som skulle intressera mig! Utbildning kostar dock 26.000 och jag håller jst nu på att fundera på hur det ska gå att lösa. Och om jag överhuvudtaget skulle kunna leva på detta! Vi får se...

Tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik. Riktigt kul=)
ska helt enkelt fortsätta med det nu!
Hej på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0