Löjligt att blogga?

Igår visade Gustav mig en blogg som tillhörde en tjej i hans klass. Han fattade inte att man kunde ha en blogg och skriva om allt man gör och vad man har på sig varje dag. Jag lät honom baktala bloggandet en bra stund innan jag berättade att jag också hade en blogg. Då blev han tyst=) Jag håller med Gustav i mycket av det han säger. Det är faktiskt lite onödigt och löjligt att skriva vad man har på sig varje dag. Jag förklarade också att jag bloggade för mina vännres skull och att syftet var att de skulle läsa den, inga andra! Jag tycker att det är ett perfekt sätt att hålla koll på sina vänner som man kanske inte pratar med varje dag!

Egentligen har jag inte så mycket att skriva om idag. Är ledig från jobbet. Hade tänkt tvätta fönsterna och göra de redo för stakarna men de regnar som fan idag, så det får vänta till fredag.

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0