Inget speciellt

Är jätte trött. Jobbade min första kväll på mitt nya jobb igår. De gick bra! Så bra att jag fick rycka in och jobba natt också. Ganska så lugnt för de är sovande natt, men när man sover så första gången nånstans så sover man inte så bra! Så nu sitter jag här, nyss hemkommen och har svårt för att hålla ögonen öppna! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Har afropass kl. 18 ikväll. Rätt drygt att bara gå och vänta på de! Har ju tappat all lust till träning så jag gissar att jag inte orkar masa mig de 10 stegen över till gymmet idag heller. Väntar på svar från en personlig tränare som jag har anlitat. Har tänkt att hon ska rycka upp mig! Hoppas på att jag kan träffa henne snart innan jag blir allt för stor=)

Igår var jag på Bo Ohlsson och köpte lite julpynt, stakar och grejer. Snart är det dags! Jag ska jobba hela julafton. Får se om jag tar med mig mina "kompisar" hem till mormor och morfar=)

Idag blir det stekt sill och potatismos till middag. Ja...de va väl de hela för tillfället. Nu ska jag gå och hämta täcket och krypa ner på soffan!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är redig du! Hoppas allt är bra! Nu har ju Mallan bokat biljett till Indien så vi bör väl ta ställning till vad vi ska göra? Och när? Och hur? Jag vill gärna se nån annan del av Indien också, men inte för hur mycket pengar som helst såklart.. På vilken nivå ligger din budget? Jag ska försöka ringa nån kväll nästa vecka så kan vi ta diskussionen live! Massa pussar!

2008-11-15 @ 18:39:22
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0