Dags för förändring!

Tyckte att det var dags att förändra lite. Jag är trött på att vara rosa=) Svart är en bra färg!

Sitter hemma efter en lugn helg. Igår var jag på saltan och höll mitt livs första afro pass. Det gick bra för att vara första gången. Kom av mig lite i räkningen vid några tillfällen men de är sånt man får räkna med (hehe). Idag är det ju fars dag. Pappa fick en lyxdag för 2 på saltan där det ingår lunch behandling och trerätters. Tycker verkligen att han är värd det efter allt som hänt på senaste tid.

Just ja! Jag köpte bil igår. En Ford fiesta. Ingen jätte ny men ändå 10 år yngre än min gamla. Den är så fin kan ni tro=)

Imorron börjar jag på  mitt nya jobb. kan bli kul att se hur de går!

Nu ska jag fortsätta ligga i soffan och ha söndagsångest!

Kommentarer
Postat av: Ida

ojoj.. köpt bil! Vad kul :) den måste jag snart se!

Jag vill också prova på afro dans!!

lycka till imorgon!!

2008-11-09 @ 20:59:18
URL: http://crazyida.blogg.se/
Postat av: Idaho

Hoppas det går bra med både afrodans, den nya bilen och det nya jobbet.

Tack så jättemycket för den fina presenten!

Puss!

2008-11-09 @ 21:47:09
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0