Trött

Ett tag sen sist...som vanligt. Händer helt enkelt inget kul!
Idag kom jag på att mitt projekarbete ska vara klart och inskickat på torsdag...kanske dags att börja skriva? Har haft ca 4 månader på mig men har fortfarande inte börjat. Det är som vanligt!!
Gustav flyttar denna helgen, jag hjälper till så gott jag kan utan att vara i vägen. Idag fick jag reda på mitt resultat från högskoleprovet. Gissade på 0.3 innan jag öppnade brevet men fick faktiskt 0.5. Visste inte om jag skulle vara nöjd eller inte. Så jag ringde till min egen lilla expert som gjort det 3 gånger och frågade. Gustav sa att jag skulle vara nöjd eftersom de var första gången och jag hade inte förberett mig så mycket. Underförstått menade han att jag skulle vara nöjd med tanke på hur smart jag var. Jaja nu har man gjort de iaf...

Har ökat på min träning lite extra inför sommaren...lite sent ute kanske men sitter iallafall just nu med en grym träningsvärk i låren! Få se hur länge det varar!

Imorron förmiddag ska jag och Desirée köra och göra Malmö så ska nog gå och lägga mig nu. 
Ett tips, om ni inte såg körslaget förra veckan när team cans lag sjöng Oh Fortuna så kolla på det på youtube. Mina få hår på armarna reste sig!

Hade gott mina vänner!
God natt 

Kommentarer
Postat av: Idaho

Ett tips: Ät på den finfina restaurangen Pims Krog, serveringen är helt sjuuukt bra! :) Och lycka till med projektarbetet, det går säkert bra! Puss på dig!

2008-05-03 @ 00:09:54
URL: http://medketchuptack.blogg.se
Postat av: Ida

var fan var du igår gumman?? hade du däckat på förfesten??? hörs Pusss

2008-05-04 @ 11:35:24
URL: http://crazyida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0