Tack gud, de är söndagkväll

Har kommit på att man faktiskt inte måste skriva en jätte lång blogg varje gång...Så nu kan jag kanske skriva lite och oftare=) får se...
Har jobbat färdigt för denna helgen...är inne i en liten period med 5 helger i rad!! Å andra sidan ledig ganska mycket mitt i veckan, men de är ju ingen annan!
Imorron ska jag träffa min kära vän Ida! Vi ska hem till Pernilla och göra en husransakan (stavas de så? har aldrig skrivit de ordet i hela mitt liv tror jag) Hur som helst, de ska bli trevligt!
En kass sak är att jag inte kan se Andra Avenyn på nätet mer. Datorn hackar! Annars händer de nog inte så mycket mer kassa saker i mitt liv för tillfället! Bra!
Såg en liten snutt på Englas begravning igår...men fick sluta titta för jag var på jobbet och kunde ju inte sitta och gråta där! Tycker faktiskt inte att de är löjligt att de sände begravningen på TV som alla andra tycker. Familjen ville ju de själv, så vem skadas av de? Å andra sidan kan man ju undra varför familjen vill göra allt så himla öppet? Fritt land iofs!

Nu orkar jag inte skriva mer!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haaaj vännen!! kul att träffa dig idag Emelie :) blir allt för sällan nu förtiden!Vi hörs om torsdag! PUSS

2008-05-12 @ 18:10:30
URL: http://crazyida.blogg.se
Postat av: Ida

ser framemot att ses imorgon gumman :) pyss

2008-05-14 @ 20:37:48
URL: http://crazyida.blogg.se
Postat av: Jessica

Ikväll klockan atta väntar jag och Mallan pa dig vid datorn. Msnkonversation tack! Saknar dig! Puss!

2008-05-15 @ 10:12:46
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0