Sånt vanligt...

Då ska vi se...
Vilket väder! jag blir galen...på ett bra vis! Man blir ju så himla glad! Allt blir mycket lättare när det är finr väder! Alla blir så mycket gladare. Eller är det så att man själv blir glad och bara uppfattar andra som gladare? hm...
Natten som gick spenderade jag och Gustav, för första gången, i hans lägenhet. Riktigt mysigt va de! Tyvärr så funkade inte Gustavs TV så nu måste han bo hemma igen i helgen tills TV:n blir fixad på måndag. Han kan ju absolut inte bo där utan TV!!
Blev äntligen färdig med mitt projektarbete och fick det inskickat till och med en dag tidigare än slutdatumet. Fick svar från min handledare redan dagen efter att det var ett strålande arbete och att ja helt klart var godkänd, skönt! NU ska jag fan inte göra fler projektarbete i mitt liv, tror jag. Var på Komvux idag för att starta lite Historia studier! Riktigt smidigt numera faktiskt. Allt sker via internet, alla prov och allting. Så man kan göra proven precis när man känner för det! Tog mig lite vatten över huvudet och bestämde mig för att läsa upp mina G:n i Engelska A och Naturkunskap A till Hösten. Ångrar mig redan!
I helgen ska jag jobba...för de händer ju inte så ofta! Blir eventuellt lite grillning hos Lars imorronkväll me! Trevligt!

Nu ska jag  sova så jag kan orka med en dag i Beggelolo imorron=)

Take care! (övar) 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Beggelolo! Hahaha! Skönt att höra att du mar bra och har varkänslor (sommarkänslor?)! Det har jag med! Tiden gar och det är inte sa langt tills Marianne och jag kommer hem igen. Längtar sa jädra mycket! Fattar inte hur jag pallade i USA..
Ska försöka ringa nan dag.. Massa puss och kram!

2008-05-11 @ 18:54:41
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0