Pimp my Ford

Hinner inte skriva mycket...ska snart köra till Ystad och äta lunch med Ida innan jag ska till frisören kl. 14.00. 17.45 blir det bowling i tomelilla med Bjärsjölagårdpersonalen. Kan nog bli trevligt!

Gav mig på att tvätta bilen igår. Blev jätte bra, och tog jätte lång tid eftersom jag inte satt på högtryckstvätten. Det konstaterade pappa när han kom hem. Tyckte väl att där inte va riktigt fart i den, hm. Fick för mig att jag skulle fixa till lacken lite också. Så jag bad pappa ta fram lite medel till de. Pappa fixade snällt fram två burkar som han ställde ute i garaget till mig. Han förklarade att jag först var tvungen att torka bilen riktigt torr, sen ta polish över hela bilen och sen avsluta med vax. Inga problem, trodde jag. Så jag började greja med bilen medans pappa körde på handbollsträning i sjöbo. När pappa kom tillbaka konstaterade han ett nytt misstag som jag lyckats med...jag hade tatt vaxet innan polishen! Rätt pinsamt, läste helt enkelt inte riktigt på burkarna som såg likadana ut. Klockan hade blitt så mycket att de var inte dags att börja om. Så istället fick jag stiga upp 07,00 imorse för att hinna göra om allt innan Ystad. Fy fan säger jag!

Jaja...nu måste jag köra!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Okej, det far väl räknas som en bra ursäkt till att missa ett samtal med mig och mamma. Jag skrattar fortfarande at misstaget med bilen! Fast ett vänligt skratt! Ha det sa kul ikväll! Puss!

2008-05-15 @ 11:43:19
URL: http://nogg.se/jesssica
Postat av: Ida

haha.. emelie är du blond hehe :) Inte så smart kanske men du va ju duktig =)
tack för idag =)
PUSS

2008-05-15 @ 15:32:06
URL: http://crazyida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0