lite av det vanliga!

Jag beundrar verkligen alla som kan skriva bra och beroende framkallande bloggar! hur gör man?
just nu sitter jag i Gustavs lägenhet och lånar hans exklusiva dator! Är lite nervös att jag ska ta sönder något när jag är här själv...hoppas inte! Har precis varit ute och sprungit och sitter just nu på en handduk i Fustavs soffa, så att jag inte svettar ner den, hm!
Vädret är helt underbart och jag är ledig i helgen! Vet knappt vad jag ska göra, de va så längesen jag var ledig en helg, vad är det nu man gör igen? Funderar på sommarnatta imorron, kunde ju va trevligt att festa till de lite nu när man är ledig!
Annars har de väl inte hänt så mycket ovanligt, eller jo...jag har ju tagit examen! Dock inte lika festligt som sist man gjorde de...men trevligt va det! skönt att de är över. Den stora frågan är, vad händer nu?
Min lilla lillebror ska ta studenten, ojojoj! Han och Madde var på bal för en vecka sen, helt underbart fina!

nä nu mina vänner, ska jag göra nått så trevligt som att åka och besiktia bilen=)
Ha en trevlig dag!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker din blogg är beroendeframkallande nog! Ingen angest! Hur är det nuförtiden? Skolan är över? Bor du hemma i Vollsjö eller hos Gustav? När jobbar du? När kan jag ringa, fan det är ju juni nu, semestern maste bokas! Jag skulle ju kunna ringa bara utan att ha bestämt innan.. Ikväll är jag nog inte hemma, men kanske slar jag en pling imorgon..? Saknar dig och tycker om dig mycket, mycket, mycket! PUSS!

2008-06-02 @ 11:57:22
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0