Kvällsnytt

Jag suger på bowling...men jag var inte sämst iaf! Men näst...
Jag gillar Beggelolo gänget, blir nog bra där i sommar! Ångrar att jag inte ska vara där mer, gillar inte saltan gänget lika mycket...eller jo de gör jag nog men dä är så jävla sterssigt alltid att man inte hinner gilla nån!
Blev ju lite olyckligt att jag inte kunde va me och planera semester igår...de som är så kul. Men de blev en massa klödd där på kvällen, skulle jobba...men så helt plötsligt skulle jag inte de och ja...massa klödd! jaja, kom ni fram till något? jga börjar bli orolig för min ekonomi i sommar. Eller så är det bara för att jag inte har en aning om mitt schema än...så de känns liksom som att jag inte ska jobba alls. Och de går ju inte!! Får vänta och se!
Tack för idag Ida, riktigt mysigt! Är så jävla trött just nu, hade de inte vatt för den där jävla bilen kunde jag sovit lite imorse! Men bra blev de...Eller ja, jag glömde ju berätta innan om en liten insident till. När jag lagt på polishen klart imorse skulle jag ju vaxa den me. För de är ju i den ordningen det ska göras(!!) Fast de blev liksom inte riktigt som jag tänkt mig. Började på motorhuven och det blev skit dragit. Hela min polish förstördes igen. Fan! Och nu hade jag verkligen inte tid att göra om den. Så hela bilen är skit fin utom motorhuven, den är dragig! Vad har jag gjort liksom? Mathias (som också jobbar i bjärsjölagård) sa att jag inte polerat ordentligt och att jag kanske fått lite fukt på trasan. Nu får den fan se ut så ett tag helt enkelt! Pappa snacka nått om att köpa en liten polishmarskin, som tydligen skulle göra hela jobbet! Bästa idén på länge!!
Mormor och Morfar har flyttat in idag! Så många lådor! Jag vet vad jag ska göra imorron iaf! Det är mysigt att ha dom så nära!
Nu strejkar mina ögon!
Sov gott friends!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Alla suger pa bowling! Utom möjligtvis Martina fran Tomelilla. Bowling handlar i allas fall om mer tur än skicklighet, men det är rätt kul ända! Va bra att du trivs pa jobbet, hoppas att det gar bättre för dig där än pa bilvaxningsfronten.. :) Mallan och jag pratade i torsdags ja, kom fram till en del.. Jag kan väl fa ringa dig i veckan, vilken kväll är du hemma? Jag kan alla utom onsdag! Saknar dig, pussspussss!

2008-05-19 @ 19:24:16
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0