Uppdatering, i brist på annat

Dippen har lagt sig och jag är glad igen!
Det har varit en vanlig vecka med mycket att göra...mer än jag trott. Har jobbat en massa och inte skrivit ett ord på mitt projektarbete. I måndags skulle vi skicka in en "lägesrapport" till vår projektledare. All information som va tagit fram hittills skulle mailas in. Jag har inte gjort de än! Gustav tyckte att de va onödigt att skicka ett blankt papper, och jag håller med!
Har varit hos sjukgymnasten och ska förhoppningsvis få ordning på mina trasiga knä. Har köpt träningskort i sjöbo och har inte fuskat med träningen en dag sen jag köpte de (2 veckor) =)
I torsdags var jag hos min kära vän Ida och fikade. Vi hade en liten träff, alla vi tjejer som brukade hänga under gymnasietiden. Det var väldans trevligt att träffa alla igen. Men kom fram till efteråt att jag är nöjd med de som jag har kontakt med. Man har inte riktigt saker gemensamt me de andra mer känns de som. Ikväll har jag jobbat i Ystad. Haft två vattengympapass. Ett tips till alla som är på vattengympa. Se lite glada ut när ni är i basängen. Där står man som instruktör, nervös som ett helvete för att alla ska tycka att ens pass är pest. Tittar ut i poolen och alla ser ut som att deras farmor precis dött. Det gör inte saken bättre kan jag säga! Ett leende är guldvärt i dessa lägen. Fick beröm av några tanter efteråt så helt värdelös var jag väl inte iaf.
Imorron är det Öja. Jag är inte sugen. Får se hur de bli med den saken.
Har kommit på att jag är i mitt års fulperiod nu. Håret hänger och har utväxt, har inte fått tid hos frisören förren om tre veckor. Jag är blek och inte iform. Jag vill ha sommar!  
Vad har mer hänt? Inget. Ska fösöka ladda upp bilder från strömstad, om de inte kommer här så finns dom på facebook.
Nu ska jag nanna!
Ta hand om er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Idaho

Det sa danslärarna ganska ofta också. Typ, tycker ni inte det är roligt? Har ni inte kul? Ni ser helt deprimerade ut allihopa. Le lite! Det är väl för att man är koncentrerad och anstränger sig för att göra rätt och sådär. Ett leende på det är inte alltid det lättaste. Men de gillar säkert dina pass!
Ha det så bra, puss!

2008-03-08 @ 12:14:45
URL: http://medketchuptack.blogg.se
Postat av: Ida

hej vännen! tack själv.. det var trevligt!! hoppas du menar mig när du skriver haha.. e glad att vi är vänner!! ikväll är det öja.. hade velat se ditt face där :) hörs Puss

2008-03-08 @ 17:38:44
Postat av: Jessica

Skönt att du är pa bättre humör! :) Dina svackor varar väl aldrig sa länge, do they? Hur blev det med Öja? Och hur ser Gustavs lägenhet ut? Var? Hur stor? Ska inte du ta och flytta dit du med da? :) Saknar dig som vanligt! Pussar!

2008-03-09 @ 18:47:43
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0