Hemmaplan

Sitter i Linköping och väntar på att mitt tåg ska gå. Ska jobba hela helgen och börjar få lite ångest känner jag! Funderar på att gå lite på stan så länge men vet att de kommer sluta med att jag bara gör av med en massa pengar!
För Jessicas skull: Det blev inget öja för min del, kände att jag hade en massa skolarbete som hasade mig i hälarna och behövde vara hemma och ta det lugnt. Och så undrade du om Gustavs lägenhet. Ted och Therese har köpt hus så Gustav ska ta över deras lägenhet den 1 maj. I sjöbo alltså. Det är en fin tvåa, takvåning med synliga bjälkar och grejer. Jag ska inte flytta med. Vi har kommit fram till att vi ska ta det lite lugnt på den fronten. Vi vill inte riskera att förstöra något som är bra med att flytta ihop för snabbt. Och de känns som ett bra beslut för tillfället. Ja de va väl de mesta om den saken=)
Som sagt jobb i helgen på Saltsjöbaden. Händer nog inte mycket mer än så. Är ledig tisdag och fredag nästa vecka annars bli de faktiskt jobb hela veckan och hela påsken med.
Igår var vi på Hockeymatch, I like! =)
Jag får nog återkomma...fick skrivtorka!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag uppskattar det! :) Later som en hyffsat klokt beslut du och Gustav fattat, kommer väl ända bli att du sover där en del.. Gut att du trivs pa Saltsjöbaden, de skadar ju aldrig att ha en fot inne här och var! Hur är det med familjen och sa da? Vad ska Dessan ga till hösten? Och André militärplaner fortfarande? Saknar dig! Puss!

2008-03-14 @ 21:13:00
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0