Hösten säkrad till 50%

Har precis kommit hem från Ystad. Haft vattengympa för en fullsatt pool, mycket trevligt! Nu sitter jag här och är svettig! Ska snart gå och duscha! Idag fick jag reda på att jag fått fast jobb på Saltan! Visserligen bara 50% men Rosa va säker på att de skulle kunna bli mer framöver! Känns skönt att ha något säkert! Så ikväll ska jag fira med jordgubbar och keso.=)

Annars har det väl inte hänt så mycket den senaste tiden! Midsommar på fredag och vädret är kass, som vanligt! Fast de hör väl till att det ska regna på midsommar. Vi ska till Robin Andersson på 20-årsfest! Jag jobbar till 16.00 och festen börjar 16.30...så jag kommer antagligen inte va så snygg=)

Jag är sugen på att se Sveriges match ute någonstans på onsdag, någon som har lust att hänga med?

Nu ska jag duscha och göra mig redo för kvällens match!

Hej på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Idaho

Jag hade garna foljt med om jag befunnit mig i samma land som du.. Vi far hoppas att de gar vidare och sa kan vi se nagon av de andra matcherna istallet. Puss o kram!

2008-06-17 @ 13:54:47
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Jessica

Heej! Hur mår du? Jag mår bra, jag är trött och sliten bara, men det är endast mitt eget fel.. :) Vad kaxigt att du fått fast på Saltsjöbadet, det ska du väl ta som en komplimang, jobba på ett sånt snajsigt ställe! Du har bokat den 5e nu va, och säg till alla jag gillar så att de också kommer! :) Saknar dig, pusspuss!

2008-06-17 @ 18:54:13
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0