Framtida problem, som vanligt!

tjo, de va ett tag sen! Det har varit mycket kan man säga! Måste göra en liten uppdaering för Jessicas skull, och för er andra såklart =)

Gustav har ju flyttat, han trivs inte så bra! Han tycker att det är onödigt att betala en hyra när han ändå är hemma mycket fortfarande. Vi hoppas att det bara är en vaneperiod! Jag bor inte där, och de känns bra! Men jag är där ganska mycket! Sen har jag ju tagit examen, känns inte alls så stort och inte värt att fira särskilt mycket, men skolan är nu avslutad iallafall! Jag har fruktansvärd ångest över vad som ska hända i höst! Eller rättare sagt OM de kommer hända något i höst, just nu är det tomt på jobbfronten! Vissa dagar känns det som det kommer att ordna sig andra(som idag) känns de för jävligt. Ska jag va arbetslös för första gången i mitt liv? Emma (min exsambo från norrland) snackade något om jobb i Norge på en färja där man typ serverade och gjorde lite annat. Man va tydligen borta i 30 dagar och hemma 30 och kunde få ut ca 30 000. Så mina förhoppningar är väl att vi ska jobba där i ett par omgångar! Fast nu e de ju så att Emmas sambo Nisse har skrivit kontrakt och ska spela hockey i norra Italien så där e väl inte särskilt mycket som talar för att Emma väljer att följa med mig till Norge framför Italien med Nisse! Vad har mer hänt? Broren har ju tagit studenten! En unerbar dag! Det värmer i hjätat att se alla glada studenter! Desirée har kommit in på Lunds dans och musikalgymnasium så hon kommer antagligen flytta till Lund i höst. Jag hade ju lovat henne att vi skulle ta en sista minuten resa ihop en vecka nu i sommar, fast nu har det råkat bli så att jag tagit mig på för mycket jobb (som vanligt) så jag har ingen vecka ledig innan hon börjar skolan. Desirée är inte glad! Desirée är ju mest ute efter att flyga så nu försöker jag få ihop ett par dagar så vi iaf kan flyga kanske till stockholm eller någon annan stad och shoppa istället. Och resan med er tjejer, som jag sett fram emot. Som sagt så har ja ju inget jobb i höst så de mest logiska vore att spara pengarna istället. Hoppas ni inte tar livet av mig! Fast det kan lösa sig, så man vet aldrig! =) Det var nog så mycket uppdatering jag kan komma på för tillfället!

Jag har jobbat inatt, eller jobbat och jobbat. Vi har sovande natt. Så jag börjar mitt pass 21.45 och slutar 07.45. Mitt pass går bara ut på att sova och gå på larm om det börjar pipa fast det gör det jäkligt sällan, så de är ganska lugnt! Har två nätter till framför mig i beggelolo=) Imorron ska jag jobba på spa. Maria ringde precis och ville förbereda mig mentalt på att jag har en två timmars massagebehandling imorron. Hur fan ska jag kunna fördriva två timmar? Hoppas mannen i fråga är stor!! Tack, jag ska förbereda mig hela kvällen!! Just de, jag har ju börjat plugga Historia! Som vanligt skjuter jag upp det hela tiden. Tänkte bara plugga hela dagen men har inte börjat än (15.15) Så jag kanske ska sätta igång!

Jessica när kommer du hem? Ska vi msna i helgen? jag är ledig på fredag och jobbar 7.30-16 både lördag och söndag!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0