Dödat med Guds egna!

Natten på jobbet gick bra! Fick sova mer denna natten och kunde slappna av bättre. Hade dock en fluga i sovrummet som var riktigt irriterande! Så jag sträckte mig lite yrvaket efter något att ha ihjäl den med och lyckades! Insåg lite senare att jag precis dödat flugat med en psalmbok, ops!

Nu sitter jag och laddar inför nästa arbetspass...ska ner till Ystad och ha lite behandlingar! Får väl se hur det går med den där mannen som tvunget bokat in sig på 2 timmars massage!

Funderade på här om dagen att det ju vore trevligt att lägga upp lite bilder här ibland! Är man 16 år har man ju förståss en bilddagbok. Det vägrar jag skaffa men de är faktiskt en ganska rolig grej! Återstår väl att se hur ofta jag kommer lägga upp bilder, de blir nog lätt raknade=) Nu ska jag ringa till en naprapat och se om han kan fixa min rygg. Tror att jag har fått en låsning och kan inte träna som jag borde!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0