Utrensning

Har precis kommit hem från en liten löptur i skogen. Den blev liten eftersom jag hade Zita med mig! Nu ligger hon och flåsar i köket...hon är inte så  bra på de där med att springa långt! Om en timme ska jag köra och massera BG.

Jag var och klippte mig i måndags i malmö. Är inte jätte nöjd! Hon har klippt ur det jätte mycket, vilket var bra eftersom mitt hår är så förbannat tjockt. Men de är inte förren nu jag har insett att jag faktiskt har kort hår!! Men va fan, de växer ut!

Ska gå och städa garderoben nu. Blir en riktig utrensning! Får inte plats med mina kläder och använder ungefär hälften av det som ligger där! Men varför är det så svårt at kasta?

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0