soligt

Äntligen är det sommar! Verkligen på tiden! Jag försöker sola så fort jag får en leig stund. Har märkt att jag får påsar under ögonen av att sola...hur kan de komma sig? Någon på jobbet sa att man skulle använda hemoroidkräm för att bli av med det! Modellerna gjorde tydligen det! Kanske man ska testa?
Jag har nästa precis kommit hem efter en natts arbete/sovande. Snart ska vi(jag mamma och dessan) åka till playan och ikväll är det möte på spa + pass. Ja så ser dagen ut för min del...

Just de, vi va ju på grillbuffé igår. Det var helt ok. Väldigt mysigt att sitta. Men maten va sådär. Jag har ätit den ett antal gånger förut eftersom vi brukar få resterna till lunch dagen efter om v jobbar. Så för mig var de inget nytt. Trist! Ganska dålig service också faktiskt. Men som sagt, väldigt mysigt att sitta!

Nu får de bli frukost!
Ha en solig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0