Räkfrossa!

Jag håller på att tina räkor. Jag och Gustav ska käka räksallad till kvällsmat! Det svåraste för mig just nu är att låta bli att äta upp alla räkor inna Gustav kommer hem från sin träning! Det är ju såå gott! Speciellt när de är så stora och när man får skala dom själv såklart!

Har legat ute i trädgården hela dagen och solat, fått lite färg i ansiktet faktiskt! Imorron blir det stranden med Gustav tror jag.

Annars då? har väl inte så mycket att förtälja för tillfället! Ska jobba natt hela helgen..så jag hoppas att solen stannar kvar så jag kan sola på dagarna=)

Jag har varit på vårdcentralen idag...hos världens sämsta läkare! Han skulle hjälpa mig att bestämma om jag ska operera min axel eller inte. Han hade nog ingen koll på vad han snackade om, så till sist bad jag honom att skicka mig till en speciallist vilket han glatt gjorde. Han var nog glad att slippa mig. Så nu är det bara att vänta på kallelsen! Det får gärna dröja för jag kan inte bestämma hur jag vill göra! Först var jag helt inne på att operera den. Allt för att slippa att de går ur i tid och otid. Men när Gustav, som själv gjort en sån operation, berättade att jag får gå med en mitella i 4 veckor och antagligen får vara sjukskriven i upp till ett halvår, börjar jag tveka! Ett halvår liksom!! Vad ska jag då leva på? Dilemma!!

jaja...nu ska jag fortsätta skala räkor!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men du maste ju bli bra! Du kan väl leva pa din pojkvän! :) Puss!

2008-07-24 @ 21:14:40
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0