Onyttigheter!

Idag har jag inte gjort mycket. Ska som tur är snart iväg och jobba, mest så att man kan göra någon nytta! Får alltid så dåligt samvete när jag inte gör något. Sova länge+ligga på soffan hela dagen=dåligt samvete! Men varför? Vad gör de liksom? Nackdelen är att det går så jävla mycket skit på TV mitt på dagen! Tänk om jag hade haft en SATC-box...

Idag har jag anmält mig till en instruktörsutbildning i Afropower dance! Man skulle skicka in anmälan via mail, så jag hoppas att den kom fram. Det lär vi väl märka! Isåfall får ni komma och skaka loss ihop med mig på saltan=)

Föll för frestelsen (igen) och åt en gräddbulle. När ska man klara av att vara nyttig? Jag måste nog gå någon form av avvänjningskurs! Ett 12 stegsprogram för att bli av med onyttighetssuget!

Lästa igenom en del av mina inlägg igår och upptäckte att bokstäverna allt för ofta byter plats med varandra i mina meningar. Ber om ursäkt för detta! Nu ska jag nog lägga mig på soffan igen!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0