Jobb(igt)

Jag sitter på jobbet! Jobbar natt och ska snart gå och lägga mig! Har "lånat" en jobbkompis lösenord och tog mig in på datorn. Hon vet inte om det! Hon lånade ut sitt lösenord en gång och räknade inte med att jag har ganska bra minne ibland!
Jag googlade precis emspace och hittade min blogg på en 8:e plats i listan, inte illa. Kan kanske bero på att det inte finns så många andra saker med detta töntiga namn!
Denna helgen har jag kommit på att jag är feg och konflikträdd! Jag är nog gärna den som håller med allt och alla bara för att va snäll men egentligen tänker något helt annat, för mig själv. Eller skickar gärna sms istället för att ringa...för de är drygt och kan bli pinsamt att prata! Fick mig en blåsning av Gustav innan idag för att jag aldrig vågade ta upp saker och prata med honom när de är nånting.  Han märker direkt på mig om jag surar över någonting och frågar alltid ifall allt är ok. "Ja" säger jag och fortsätter vara lite halvtjurig! Sen kan jag mycket väl skicka ett sms till honom senare och skriva av mig allting. Mesigt och löjligt, jag vet. Måste bättra mig!! Just nu är det en tjej som är ute efter Gustav. Hon skickar sms och ringer på nätterna. Jag håller på att bli galen! Han är min, låt honom va! Hur orkar folk? Det tar mycket av min energi. Jag vet att jag inte borde bry mig och jag litar fullständigt på Gustav, men ändå kan jag inte sluta tänka på det! Jävla människa!
Lina och Jonas var med i tidningen idag. Det blev visst en pojke som ska heta Nils. Så lite och söt han var! Hoppas ajg träffar på dom en dag!
Grannarna här brevid har fest, idag med! Hoppas verkligen dom inte väcker mina små boende för inatt vill jag sova!
Johan har 20-årsfest idag! Jag jobbar. som vanligt! Imorron ska jag till stranden och sen äta grillbuffé på saltan med Ida och gängen! Givetvis blir det lite jobb på natten också. Jag kan ju inte va ledig! Ah nä!
Jag vill så gärna på semester! Men det finns inte tid! Blir iallafall en weekend i Frankfurt! Tur man har något att längta till!
Jag har precis läst ut den första gossipgirl boken. Jag gillar den! Mycket lättlästa och simpla, men bra! Har bett Gustav ladda hem serien till mig!
Nu ska jag ta på mitt nattlinne och hoppa i säng! Med mig själv, tyvärr=)
Ta hand om er och sov gott!
Natti

Kommentarer
Postat av: Ida

ja håller med dig.. att inte folk låter upptagna killar vara! fjortisar?hrm.. haha tack för idag gumman! Pussss

2008-08-11 @ 21:08:02
URL: http://crazyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0