Jessik borta igen!

Nu har Jessica vatt hemma, nu är hon borta igen! Tiden går så himla snabbt! Läskigt! Vilken underbar flicka hon passar! Jessica är perfekt med henne. När hon en gång blir mamma själv kommer hon bli den bästa mamman i världen! Jag vill vara som henne! Nu har vi iallafall halvt bestämt att vi ska åka och hälsa på henne i oktober, så hoppas tiden går lika snabbt som den gjort dessa två veckorna. Det har varit underbart att ha dig hemma vännen!

Idag har jag ringt på en lägenhet i Ystad. En etta. Jag gillar det inte! Vill inte bo i en etta. Men å andra sidan har jag inte råd med att bo i en större eftersom jag bara har 50% fast jobb, som de ser ut nu! Jag kan inte bo kvar hemma och köra till Ystad, det blir minst lika dyrt + att jag antagligen inte har någon bil(Forden har snart kört sina sista) Ska antagligen titta på lägenheten i helgen, men de var många som ringt på den så mina förhoppningar är låga. Gustav tycker att det är onödigt att vi ska bo i varsen lägenhet, så mitt andra alternativ är att bo i sjöbo och ha något form av busskort. Dilemma eller vad? Har en hel del att fundera på!

Jag har blivit beroende av Sex and the city, vem är inte det? Jessica hade ju köpt boxen med hela serien och jag blev skitsugen på att göra samma sak. Gick in på CDON som hade rea (läser du detta Jessik, så blunda nu) den kostade 649 vilket var ganska billigt, tycker jag! (nu kan du titta igen). Precis när jag klickade och skulle köpa den, så hängde sig datorn. Tecken? Så nu ska jag tänka på saken!

Ja de va väl allt för idag!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad snäll du är! Tack för de fina orden, du vet att du är 50% av dem jag tycker om mest! :) Tycker absolut du förtjänar SATC-boxen, det är inte mer än rätt att du ska ha den billigare, priset baseras ju pa manadsinkomst! :) Jag tycker ni ska testa att bo ihop, funkar det inte sa far du väl leta efter nat eget igen! Det lööööser sig! Saknar dig, PUSSAR!

2008-07-11 @ 13:47:54
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0