Bekräftelse!

Är det så att man behöver bekräftelse för att överleva? För mig är det nog så...För mig är det jätte viktigt att folk säger till mig att det jag gör är bra annars blir jag osäker. Eller om Gustav inte har sagt på länge att han tycker om mig, då får jag för mig att allt inte är som det ska! Men de är det förståss...det är bara jag som måste höra det hela tiden! Är jag ensam? Blev tillsagd på jobbet för ett tag sen om en grej som jag borde gjort annorlunda. Jag har fortfarande inte släppt det! Kan reta mig varje dag på att jag gjort fel. Men alla gör vi fel, det är så vi lär oss blir bra! Jag ska bara få min hjärna att fatta det också! Behöver man bekräftelse för att känna sig trygg? JA! Jag menar till coh med när man beställer något från t ex. cdon så blir man bombad med bekräftelser. Ett mail och ett sms, minst! Men det känns bra! Då vet man att det blivit rätt!

Vi ska börja ha Afrojam pass på saltan och igår hade vi en lite introduktionskväll för oss instruktörer! Det var något av det roligaste jag gjort i mitt liv! Inga krav, ingen perfekt hållning, härliga rytmer och total utmattning! Grymt! Så nu ska antagligen jag och två tjejer till gå en instruktörsutbildning, sen är det bara att köra på! NI måste testa! Det är sjukt!!

Idag har jag, André och Madde varit på Tosselilla. Har varit en jätte mysig dag! Nu är det värme! Just när jag börjat få ångest för att det snart är augusti och det inte kännts som sommar än!

Har jag sagt att jag köpt SATC-boxen? Bestämde mig för att jag inte fick börja titta på den förren jag kommit igång med Historian. Igår tog jag mig igenom hela Antiken och gjorde två "testa dig själv". Så nu ska jag lägga mig på soffan och välförtjänt lägga i första skivan=)

Love.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra att allt är bra! Jag blir helt danssugen nu ju! :) Du är iaf en väldigt fin människa, ifall du tvivlar pa det nan gang sa har jag sagt det nu! Själv är jag inne pa sista säsongen, än sa länge har jag gillat säsong 4 bäst! Vi hörs darling! PUSSAR!

2008-07-24 @ 08:56:24
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0