Uppdatering

Då var intervjun klar. Det var inte alls så farligt som jag trodde, och jag fick inte ens massera. (phuh) Personalen verkade jätte trevlig oc vilket spa! Har aldrig varit där innan...de håller på att bygga ut ännu mer och de kommer att bli skitstort! De var villiga att ge mig vidareutbildning så att jag utföra andra behandligar också. Verkar bra!  Inget snack om lön blev de utan vi bestämde helt enkelt att jag skulle höra av mig när jag komemr hem från strömstad. Så var de med den saken! 

Strömstad ja...Imorron är det dags! Har längtat som en galning fram tills igår när jag träffad Gustav för sista gången på 4 veckor. Då ville jag inte åka. Men Gustav sa de berömda orden: "De vi inte dör av stärker oss" och de har han ju rätt i. När jag kom hem från Gustav jämförde jag de med att jag inte ens vet när jag kommer se Jessica igen...de är värre! Så nu vill jag åka igen, längtar!=) Borde egentligen packa istället för att sitta här. Vet inte om jag kommer har tillgång till dator i strömstad, så detaljerna kanske dröjer.

I lördags var jag i Ystad. De blev utgång med Ida, Sofie och Lotta. Mycket folk och mycket trevligt! Om en timme ungefär ska jag köra till Malena och fika lite. Ska bli trevligt! Man tar sig alldeles för lite tid för sådant numera. Jahapp...de va väl de mesta jag hade att förtälja om mitt högst intressanta liv. Återkommer som sagt med strömstadinfo!

Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag följer med spänning ditt högintressanta liv! Fan vad ballt om du far jobb pa Saltsjöbaden! Ocksa en liten mysig lägenhet med Gustav i Ystad och spara pengar och komma och hälsa pa mig! :) Framtiden bokad! Lycka till med allt och alla i Strömstad, ser jag inget nytt här sa skickar jag ett sms sa jag vet att du levar! Älskar dig! Puss!

2008-01-28 @ 15:10:47
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0