Tråkiga vardag!

Jag har så himla tråkigt! Detta gör att jag sover alldeles för länge på morronen och får dåligt samvete. Men sen har jag ändå inget att göra på dagen!
Idag har jag iallafall gjort lite nytta. Jag har masserat två stycken, städat till kaninerna. Skruvat upp ett tidningställ på mitt rum. Skruvat ner tidningsstället igen för jag insåg att skruvarna var för långa.
Igår var jag på IKEA. Jag älskar att gå där. Nackdelen är att man blir så galet sugen på att flytta hemifrån. Jag köpte iaf lite saker till min flytta hemifrånsamling, kändes bra! Imorron ska jag jobba på solkullen, kan behöva komma upp i tid och göra något vettigt! För någon kväll sen var jag ute på internet och försökte få ett svar på vad jag ska göra med mitt liv. Jag letade jobb och utbildningar! Av en slump hamnade jag på fritidsresors hemsida och tryckte på "jobba hos oss". Där hittade jag något som för stunden lät jävligt roligt! Tror att dom kallade de sportledare eller nått sånt. Jobbet gick iallafall ut på att man skulle leda olika gympa grupper och ordna olika aktiviteter för de som åker utomlands och känner för att träna på sin semester! Vara utomlands och tjäna pengar är ju aldrig fel! Så jag sökte mest för skojs skull. Idag blev det äremot allvar. Jag blev kallad på intervju i Stockholm den 29 januari. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till! Den 29 januari kan jag inte...för då är jag i strömstad och gör min praktik. Och vill jag åka utomlands hela sommaren? Och passar jobbet mig? Har till den 18:e på mig att tänka, sen måste jag lämna besked om jag kommer på intervjun eller ej. Jobbigt! Jaja, vad har man annars hjärnan till om man inte ska tänka med den?

Nu är det tid för middag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill säga ak! Ak! Ak! Men da far jag ju inte träffa dig pa lääänge om jag kommer hem till sommaren. Klart du hade passat! Du passar som allt min vän! :) Puss! By the way, trevlig arsredovisning! Du ar bra redig!

2008-01-09 @ 18:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0