Finns det skillnad på kärlek??

Jag har de senaste dagarna blivit galen på allt snack de är nuförtiden om homosexuella ska få gifta sig! Vad fan kan hända om dom gör de? Spelar de någon roll? Blir lite irriterad faktiskt! Jag menar finns de någon skillnad på kärlek? Är homosexuellas kärlek till varandra annorlunda? 
   Blev ledsen när jag läste i Jessicas blogg här om dagen! Ska människan verkligen behöva må så dåligt att man väljer att inte leva mer! Kan inte fatta och kommer nog aldrig göra heller! Tänker på er som blivit drabbade av detta! Sorgligt!
  Vad har annars hänt? Var i Lund igår och shoppade lite...väntade på att Gustav skulle gå färdigt i skolan så vi kunde åka hem ihop. Vet inte vad de är för fel på mig, hittar inga kläder längre! Tycker bara att allt är så tråkigt! Bra iofs får då kan jag ju passa på att spara lite pengar! Idag har jag varit ute och sprungit. För att komma in på poliskolan måste man göra ett fystest där man bland annat ska springa 2000 m på max 10 min. Så jag tänkte att jag skulle testa mig idag. Sprang 5 tråkiga varv runt fotbollsplanen i Vollsjö på 10.47. Är nöjd faktiskt, kände att jag hade mer att ge så de va skönt!
   Idag fyller Dessan 16 år! Hon är stor nu...och jag är gammal! Vi ska äta kladdkaka ikväll och titta på handboll! Nice! Strömstad har jag inte berättat om va? Jag och Emma åker till strömstad på tisdag och ska vara borta i 3 eller 4 veckor.(Så jessik, du kan ringa innan tisdag=)) Vi kommer att få bo gratis på hotellet och blir bjudna på frukost, lunch och middag på hotellet! Hotellfrukost i 3 veckor Jessica!! Man får väl se hur mycket man väger efter denna trippen. Vi ska jobba lite helger och kommer därför att vara lediga lite mitt i veckan då vi får göra vad vi vill på spaet! =o och de massager vi utför får vi betalt för! Det låter hur bra som helst...gör mitt bästa för att tänka lite negativt ändå, så att man inte blir besviken! Får informera mer om detta senare! Har varit och hälsat på farmor idag. Micke och Mats var där och spelade så de har blivit en hel del dansbandsmusik idag! Farmor och jag sjöng med för glatta livet...lite halvt pinsamt att man kan så mkt utantill!
   Imorron ska jag klippa mig...luggen är lång som ett helvete och hårbotten grå...ska bli nice att fixa till de lite!
Nu ska jag lägga mig framför tvn och lyssna på alla spekulationer inför handbollsmatchen!
Förresten lyssna på Familjen-de snurrar i min skalle, riktigt bra!

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Malena

Ja, det är faktiskt kul att läsa vad ens bästa vänner hittar på =)
Jag vill också klippa och färga håret.. Får väl bli om 2 år när jag får riktig lön och slipper leva på csn..! Puss

2008-01-22 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0