(!!)

Då var det ett tag sen...måste verkligen försöka få in detta på rutin! Nu har jag ju varit i Linköping en vecka...då kommer man liksom av sig! Min vecka har varit mycket! Det började med att jag skulle åka till Lkpg i måndagsmorse 06.28. Pappa skulle jobba i Malmö och erbjud sig att köra inom Lund och lämna mig. Så jag gick upp 04.45(!!) för att hinna duscha och föna och platta mitt hår, jobbig process numera! Jag hade väldigt gott om tid på mig och satt till och med och pratade med pappa en lång stund vid köksbordet innan vi körde. En förlång stund visade det sig senare. Det var nog mer trafik än pappa räknat med och fast pappa körde mot ett rödljus(!!) så missade jag tåget.(!!) Har nog aldrig varit mer irriterad i hela mitt liv. Givetvis ville jag gärna skylla på pappa men när jag såg hans lika besvikna min och nästan tårfyllda ögon så hade jag helt enkelt inte hjärta. Så jag bet ihop och blev jävligt förbannad på mig själv istället. Fick gå in på stationen och försöka få tag i nya biljetter. Det fanns inga förren på kvällen. Så ja köpte en ny biljett för 280 kr. Den förra som jag aldrig använde kostade 301 kr. 280+301=581 kr(!!) Sen satte jag mig på en buss till Sjöbo och ringde och väckte Gustavstackaren som snällt erbjöd sig att komma och hämta mig på stationen. Han såg ut som en söt mullvad som precis kommit upp från jorden när han satt i bilen och väntade på mig. Resten av dagen tillbringade jag hos Gustav med världens ångest över att jag klantat mig på morgon och därmed missat skolan där vi skulle redovisat och tejpa fötter som jag längtat efter hela jullovet! Precis när jag kommit över den värsta ångesten fick jag ett sms av Theresa "Hej! Du skulle ha redovisat 12.45 och sen ska vi linda" Tack för det, ångesten tillbaka! När jag kom till Linköping senare på kvällen hade mina kära flickor snott med sig lite tejp och lärde mig hur man tejpade fötter. Dom är för kära! 
   Retsen av veckan har väl varit helt ok! I torsdags var vi och tittade på hockey. Linköping mot Hv71. Riktigt roligt. Det är inte klokt vad man blir på bra humör bara av all musik och den härliga stämningen. 8230 blev kvällens publiksiffra, de får plats med 8500. Bra tryck(!!) Just de ja, i Söndes va vi ju på en trevlig fika hos Johan och Anna. Har jag fattat det rätt så bor hon också där nu. De va jag, Malena, Anna, Johan och Andreas. Jätte trevligt att snakca med dom igen. Fast Jessica saknades såklart. Kändes konstigt och tomt utan henne där! Sen åt jag, Malena och Andreas kinamat. Andreas är för härlig, han kan snacka han. Jag gillar mina gamla goda vänner!
   Mer än detta har jag nog inte att berätta. Nu ska jag försöka sova! 

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Jessica

Naaw, tack för att du tänker pa mig! Jag saknar er med! Fan vad störigt med taget! Som tur är kommer det oftast bättre dagar efter sadana skitstunder! :) Jag tänkte ringa dig nandag, är du hemma i Vollsjö snart eller hur är det? Lite billigare att ringa fast nummer än mobil ju... Vi hörs! PUSS!

2008-01-20 @ 12:58:13
URL: http://nogg.se/jesssica
Postat av: Malena

Har också skaffat blogg.. =) Puss!

2008-01-21 @ 12:17:32
URL: http://malenap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0