en vanlig, tråkig blogg!

Hur gör man för att ta tag i sig själv?! Jag har skit mycket skolarbete som jag borde gjort för längesen...men här sitter jag, fredag och börjar soklan på måndag! Givetvis har jag massor kvar att göra! Nrä ska man lära sig?
Igår va jag och tränade med Gustav, gick inte så bra! En förkylning drar ner på konditionen rejält kan jag meddela. Vill iaf skylla på förkylningen! Idg har jag varit i Ystad och ätit lunch med Ida. Vi gjorde en kycklingsallad och var väldigt nyttiga. Sen gick vi till stan och skulle uträtta några ärenden. Det slutade på Hartmans Café och då var vi inte så nyttiga! Jag pratar med Andreas på msn nu, eller pratar och pratar, jg skriver okej och han skriver på om det militära! Han är rolig han, men jag gillar honom ändå =) Imorron ska jag och Gustav till Hörby och äta middag hos hans mormor Sonja och hans morfar Helge. Kan bli trevligt! Har suttit hela kvällen och stirrat mig fyrkantig på en röd Ipod nano..jag vill ha! Köper man en röd så går lite av pengarna till aidsarbete i Afrika, de är ju bra!  Men behöver nog spara mina pengar! Snålt!
Nu mina vänner är jag jätte trött i mina ögon, så de får nog bli sängen!
Saknar jessica förresten, fast de bara gått en vecka...hur ska de gå, hur ska de gå?

Take care!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Saknar dig med! Men jag gillar din blogg, jag gillar dig ocksa! :) Ha det fint, vi hörs! puss!

2008-01-12 @ 13:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0