Strömstad spa

Jag har så mycket att berätta så jag vet inte var jag ska börja! Får nog dela upp de. Boende: Vi bor på hotellrum mellan måndag-lördag. Denna veckan har jag och Emma lyckats få en svit. Alltså ett ganska stort rum med badkar och kök och vardagsrum och hela kittet =) Riktigt nice! Man behöver verken bädda eller städa, de gör städerskor såklart! Natten mellan lördag och söndag är det fullbokat på hottellet så då får vi bo i något som kallas "sjöboden". En skitfin lägenhet som ligger precis intill kanalen. Maten: Vi äter inte riktigt hotellmat utan vi äter i en personalmatsal. Men de är god och lagad mat varje dag. Alltid två alternativ och mycket att välja på till frukost.
   Emma och jag har de väldigt lyxigt...vi får lära oss massa olika behandlingar som vi övar på varandra varje dag =) Just nu ligger Emma i en Aquascape. Det är typ som floating. Man sänks ner i vatten och får ligga där ett tag. Efter bara ett par minuter klänner man inte sin kropp längre. De säger att om man ligger i den i 20 minuter så slappnar kroppen av lika mycket som om man sover en natt i 8 timmar. De är riktigt skönt. Nu måste jag gå och hjälpa Emma upp ur de =) Skriver mer sen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Later himla bra vännen! Glad för din skull! Saknar dig! Puss!

2008-02-09 @ 15:47:35
URL: http://nogg.se/jesssica
Postat av: Idaho

Hej på dig! Upptäckte precis att du börjat skriva igen, vad kul! Låter som du har det väldigt bra i Strömstad, så roligt! Är det Linköping igen efter det eller? Ha det så bra, kram!

2008-02-13 @ 16:19:37
URL: http://medketchuptack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0