Hemma!

Nu är jag hemma från strömstad igen. Känns jätte skönt! Vi har haft det otroligt bra och kommer med all säkerhet åka dit igen. Har träffat massa goa tjejer=) Bara bra helt enkelt!
Men som alltid är det skönt att komma hem. Äta middag med familjen, såå mysigt! Och mysa med Gustav såklart, helt underbart! Dessvärre hade han inte tid med mig så länge. Tydligen världens tenta på måndag.
Imorron är det fredag och sista dagen på sportlovet, för alla som har det. Pappa har tagit ledigt eftersom resten av familjen är ledig. Så vi ska hitta på nått är de tänkt. Vi får väl se hur seriöst de blir med den saken=)

Nu är mina ögon riktigt tunga...läger in lite bilder från Flow saltwater spa här så fort jag får tummarna ur!
Kramar i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0