Nr. 2

Dippen är över och allt känns lite bättre! Lite iallafall.

Andra ljuset är tänt och snart är det jul med allt vad det innebär! Är riktigt sugen på att julbaka. Problemet är att imorron börjar mitt nya liv. Jag har en personlig tränare som har stenkoll på mig och jag har strikta regler att följa. Dessutom har jag lagt ner lite penga på detta, så det ska inte slösas bort på otroligt goda, nybakta lussebullar och pepparkaksdeg (fan) Det som peppar mig mest är att Gustav inte tror på mig. Han tror att jag kommer ge upp efter två veckor. Han ska fan få se=)

Idag har vi varit på Sjöbo gospels julkonsert. Mycket vackert! Fast inte lika fint som förra året, tyvärr.

Jag har tänkt på det här med julen. Hur mycket man än går på julkonserter, lyssnar på julmusik hemma, tänder levande ljus och shoppar i pyntade affärer så får man ändå inte någon julkänsla längre! Tror inte jag fått någon riktig julkänsla sen jag var liten. Undrar varför? Vad är det som inte stämmer?

Snart är det dags för sannings ögonblick på kanal 5. Tycker att det är riktigt kul att se när folk avslöjar sina djupaste hemligheter på tv. Kan inte låta bli att tänka på hur jag själv skulle klara mig. Tycker inte att jag har några hemligheter, men de skulle säkert gräva fram en del.

Imorron är det måndag, första dagen på en väldigt tuff vecka! Jobbar varje dag från till måndag nästa vecka igen. Det är bara att andas in och ta sats!

Snart kommer Jessica hem=) Förresten Malena, om du läser detta skulle du vilja skriva en komentar med din bloggadress. om du fortfarande bloggar det vill säga! Kan inte komma in på din blogg!

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Malena

Hej! Jag skriver inte så ofta så det är knappt lönt =) Ha en trevlig jobbevecka! Vi ses kanske i kyrkan om du ska se nåt luciatåg! Puss

2008-12-09 @ 22:01:21
URL: http://malenap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0