Känn en doft av Kärleken

Tittar just nu på Musikhjälpen live på svt. Har varit helt besatt av det denna veckan! Vilken grej. För bara en liten stund sen var det någon som önskade "Känn en doft av Kärleken" från Lejon Kungen. Den är ju sjukt sorglig i sig. Än värre blev det när den var önskad till minne av en liten tjej som gått bort i fredags. Usch! Henrik grät och jag med. Blödig som fan=)

Snart är det jul. Vi har varit och köpt julgran idag. Jag har jobbat på att övertala Gustav i snart en månad. Till sist fick jag dra de sista och avgörande kortet. Jag sa att jag inte kunde bo någonstans där det inte fanns en gran och hotade helt enkelt med att flytta hem över julhelgen. Detta fick honom att ge med sig. Haha! Det resulterade även i att vi inte har pratat på hela eftermiddagen, men de var det värt=)

Nu är Jessica äntligen hemma och ikväll blir det en mysig tjejkväll i Tomelilla hos Malena och Tony. Hoppas vi ska äta massa onyttigt så att allt blir som vanligt=)

Nu ska jag vila lite på soffan. Har en grym huvudvärk som vägrar ge med sig!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha! Grattis :) jag håller med dig! vad är en jul UTAN en julgran.. hoppas du får en bra jul gumman!

vi hörs närmre.. vi ses ju snart :)

Pusss på dig!

2008-12-19 @ 21:57:23
URL: http://crazyida.blogg.se/
Postat av: Ida

va du på öja gumman?? va det lyckad :) ??? puss

2008-12-21 @ 11:52:26
URL: http://crazyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0