En skakig morron!

Tror att det flesta bloggar handlar om detta idag. Iallafall om man bor i Skåne! Det var fan de sjukaste jag varit med om! Svårt att fatta. Jordbävning i Sverige liksom, vem kunde ana? Jag tycker att de va skit coolt. Fatta vad vi varit med om! Historiskt! Trodde aldrig att jag skulle få uppleva något sånt. Så länge ingen blev skadad och inget blev skadat så tycker jag detta var årets upplevelse=) Sjukt! Lite obehagligt innan man visste vad det handlade om, men sen la de sig ganska snabbt. Har en sambo som blev sjukt rädd, men de vägrar han ju erkänna nu i efterhand=) Skalvet hade tydligen sitt centrum här i Sjöbo och Tomelilla. Ball!

Sitter och tittar på Radiohjälpen. Det är coolt det med. Fast tycker inte de går så bra för deras insamling. Tänk om alla i Sverige hade gett en krona. Då hade det blivit massor. Ska erkänna att jag inte gav något själv när jag gick förbi igår. Känner mig lite som en dålig människa för det nu faktiskt!

Jaha de va väl allt för idag. Inte så bara! Den 16 december 2008 skriver Historia=)

Håll i er!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha jag som trodde de skulle hjälpa med en karl :)

haha så fel jag hade!!

vi hörs gumman! PUSS

2008-12-16 @ 16:57:06
URL: http://crazyida.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag är avundsjuk! Puss!

2008-12-16 @ 18:41:04
URL: http://nogg.se/jesssica
Postat av: Jessica

Jag sag Liselott och mormor Greta pa tv! Coolt ju! Ses snart! Puss!

2008-12-17 @ 20:31:38
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0