Ont i magen!

Jag känner mig förvirrad och har riktigt ont i magen. Ni vet så oroligt ont i magen! Det känns som att allt är bra utanpå men riktigt riktigt kaos inuti! Jag vill inte att en äcklig människa som hon ska förstöra för oss! Vi har det bra, vi har alltid haft det  bra! Just nu känns det bara som att vi inte förstår varandra! Han ser inte denna kaos som ett lika stort problem som jag. Jag vet att dde jag borde göra är att försöka släppa allting. Lägga ner och lita på honom! För jag litar på honom, jag gör verkligen det! Men varför kan jag då inte sluta tänka på det? Jag brukar inte vara svartsjuk, men hon har gått för långt! Gränsen är passerad! Det hon vill är att förstöra...tydligen! Hur får jag honom att fatta? Borde de inte bara räcka att jag säger att jag inte gillar de? Jag ska inte låta henne förstöra! Jag måste släppa de helt enkelt, måste försöka!

Helst av allt skulle jag vilja lägga mig i sängen,dra täcket över huvudet och hoppas på att hon försvinner!

Kommentarer
Postat av: Ida

han tycker om dig så mkt.. det vet jag och det syns :) Hon är inte värd att lägga energi på! Det är hon som gör bort sig!!

Love you! PUSS

2008-08-18 @ 17:28:54
URL: http://crazyida.blogg.se/
Postat av: Jessica

Älskade du! Jag maste ringa i veckan later det som! Ska försöka, lovar! Under tiden; Bit ihop, var inte för snäll och du är bäst! Puss!

2008-08-18 @ 19:56:11
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0