Måndag

Måndag igen. Varför går alltid helgen så snabbt? Borde vara minst en dag till! Helgen har varit super! Tog alla mina kläder och packade in dom i en garderob i sjöbo. Det blir en hel del när man samlar ihop det! Nu får vi helt enkelt se hur de går!

I Lördags var de party. God mat, god dricka och ett himla trevligt sällskap! Verkligen lyckat! Bangade badet men fick å andra sidan lära mig lite grundsteg! Sjukt bra att kunna =) Hade riktigt roligt! Söndagen var inte lika rolig! Vi hade kick off på saltan. Den var lyckad, men jag mådde sämre än jag tänkt mig!

Nu ska jag försöka få ihop ett nytt vattengympa pass. Ny termin på måndag, nya tag!

Jag återkommer=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har du varit ute och supit nu igen!! Lugna ner dig! Hoppas att det funkar i er nya lägenhet! Jag skickar lite gröt pa posten! Puss!

2008-08-26 @ 09:16:30
URL: http://nogg.se/jesssica
Postat av: Ida

tack försenat.. såå trevligt :) hörs närmre om den 12:e.. jag kan:) puss

2008-09-01 @ 22:21:31
URL: http://crazyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0