jobb och shopping!

Sitter och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så att jag kan köra till jobbet. Idag har jag, Dessan och Malena varit i Malmö. Hittade en del faktiskt. En jack, två klänningar, lite smink och ett skärp. Så nu var ma fattig igen. Har lite svårt och bestämma mig vilken klänning jag ska ha på lördag. Lite finare, svart och urringat eller en lite mer coolare oversize t-tröja med et flätat skärp? Vad tycker ni? Lutar åt oversize faktiskt...

Imorron ska jag åka till jobbet och vaxa benen. Sen är jag redo för lördag =) Bara drickan som fattas. Är så sjukt trött på cider! Får helt enkelt hitta på nått annat!

Nu ska jag köra till jobbet!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Ida

ojdå så mkt du har handlat.. skiter du pengar haha :)min pengar bara försvinner.. mkt utgifter när man har köpt lägenhet haha!! tycker du ska ha oversize t-shirt.. det är mer öja :) ses vi på lördag då.. PUSS

2008-08-15 @ 14:52:33
URL: http://crazyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0