Eget!

Allt har lugnat ner sig lite igen. Som tur är! Men när allt precis lagt sig kommer nästa grej. Jag har fått lägenhet. Jag tycker de är skit roligt och alla andra tycker också att det är skit roligt. Alla utom Gustav. Han tycker att det är onödigt. Onödigt att vi ska ha 2 hyror när vi ändå spenderar ganska mycket tid tillsammans. Visst, de kan jag också tycka men senast för två veckor sen när vi pratade om det var vi överens om båda två att vi nog inte riktigt var redo att flytta ihop. Så är det inte bättre då att vi bor i vars en lägenhet tills vi vet vad vi vill? Allt kan ju inte bara handla om att det ska bli bäst ekonomiskt, det är väl viktigt att man mår bra också? Varför ska allt va så svårt? Jag har i princip redan bestämt att jag ska ta lägenheten så de blir inflytt den 1 oktober. Får se om jag lyckas övertyga Gustav om att det är en bra idé. Har man ett mindre bra förhållande bara för att man inte säkert vill bo ihop? Det cirkulerar många frågor i min lilla hjärna nu! Men spännande ska de bli iallafall! =)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis vännen till lägenheten!! är det den du pratade om i sjöbo :) Ja tycker du ska ta den.. kanon :) hörs snart igen :) puss

2008-08-20 @ 10:20:30
URL: http://crazyida.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja vad roligt! Glöm inte hälsa pa mig bara! Kärlek!

2008-08-20 @ 14:18:04
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0