7 små enkla problem

Jag har världens problem och behöver hjälp!
Karin som jag jobbar med, ska flytta till Ystad oc har erbjudit mig sin lägenhet i Sjöbo. Var och tittade på den ikväll. Det är en etta (tycker inte om det egentligen) men ganska stor med sovalkov (hur fan stavas nu de då) och riktigt kök! Jätte fin och mysig. Hyran är inte så farlig och bor jag i Sjöbo kan jag enkelt ta buss till Ystad och har ändå nära till Gustav.

Problem 1: Gustav tycker de är onödigt att vi ska ha två lägenheter när vi kan dela på en (tycker nog jag med)
Problem 2: Ingen av oss vet egentligen om vi är redo för att flytta ihop
Problem 3: Jag kanske vill bo själv ett tag, och ha mitt eget? Bara behöva tänka på mig
Problem 4: Vågar jag bo själv? Jag gillar ju inte att va ensam!
Problem 5: Jag vill inte flytta in till Gustav, allt är hans och de skulle inte känns som att det var mitt hem utan att jag sover hos han (löjligt?)
Problem 6: Gustav pallar inte flytta igen (om vi kulle flytta ihop till något)
Problem 7: Jag måste bestämma mig...typ nu!

Vad ska jag göra??

Suck...igen!

Kommentarer
Postat av: Malena

Hej! Jag tycker du ska ta den.. Så kan du ha inflyttningsfest =) Nä men, om ni inte är säkra så ska ni inte flytta ihop än, nu får ni ju väldigt nära till varandra och det blir ju ännu ett steg närmre samboende. Och du behöver ju inte flytta dit alla dina saker ifall ni bestämmer er för att flytta ihop snart, då är det ju inte så jobbigt. Det är bra att det är en etta så får du inte plats med så mycket möbler! Puss, ses kanske på onsdag!

2008-08-08 @ 20:19:50
Postat av: Idaho

Instämmer med föregående talare. Bo helt själv ett tag först. Det är inte farligt att vara ensam. Jag har förresten inte fått in några pengar på mitt konto? Ha det bra, puss o kram!

2008-08-09 @ 00:32:18
URL: http://medketchuptackblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0