Ja, lite av varje!

Gud vad jag är dålig på detta! Tar sån himla tid innan jag blir färdig att skriva något!
Jag var inne på nån modeblogg idag där en tjej lagt in en massa snygga kläder som hon köpt i USA på forever21. Så jag hittade deras hemsida och man kan tydligen beställa kläder och få de fraktade till sverige. Ett litet litet minus är att frakten blir asdyr. Jävligt synd eftersom jag ville ha typ allt som fanns på hemsidan=( Vill till USA! Litet tips till Ida som snart ska dit. Forever21 alltså...skitbilliga och skitsnygga kläder!!

Vad händer annars? Jag jobbar som en galning. Detta leder till att jag inte kommer nånstans på mitt projektarbete som snart ska vara klart. Att jag blivit beroende av att titta på Andra avenyn på intgernet gör inte heller saken bättre!

Idag kommer Jessik!! Ser fram emot helgen. Första lediga på länge och Jessica är hemma! Kan de bli bättre?! Hoppas vi får ihop ett gäng trevligt folk på lördag me, så sällan man träffar folk numera!

Nu måste jag försöka göra lite på mitt projekt! eller så ser jag ett avsnitt till av Andra Avenyn=)

Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Andra Avenyn rockar! Forever21 har lite daligt rykte i USA dock, typ som att handla kläder pa Obs i Sverige.. Men det spelar ju ingen roll om man gillar vad de har!! :) Ses snart! Puss!

2008-04-16 @ 14:37:16
URL: http://nogg.se/jesssica
Postat av: Ida

tja.. har varit inne på den sidan och kollat.. har faktiskt till och med köpt en klänning där..=) vi måste ses snart!! pusss

2008-04-16 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0