I´m Back!

Eftersom mina kära vänner saknade mina fyndiga och läsvärda blogginlägg och har tjatat på mig i flera månader om att jag borde skärpa mig med att skriva så har jag beslutat mig för att ta tag i saken!

Skämt och sido...här kommer ett nytt inlägg iaf, trevlig läsning =)

Heter det förresten skämt och sido? Och varför heter det så? jaja ni förstår vad jag menar och det är det viktigaste!

Vad har hänt i mitt liv den senaste tiden då?
Har jag skaffat praktikplats till våren? Nej
Har jag skärpt mig med träningen? Nej
Har jag gjort alla skoluppgifter så jag slipper göra dom över julen? Nej
Har jag slutat tänka för mycket på oviktiga saker? Nej

Ni ser...jag är ett hopplöst fall!

På tal om att tänka för mycket. Varför gör vi tjejer de? Kan vi inte bara fatta att vi mår bästa av att bara låta saker vara? Finns väl inte mycket att göra...vi är ju som vi är!

Torsdag idag (för er som missat) Snart är det helg! Då blir det en tripp till Hylte. Skit trevligt vetkligen! Vi ska sitta i en bil i nästan 3 timmar. Spela en match i 1 timme, eller ja jag ska mest sitta på bänken och se dum ut. Antagligen förlora matchen, sen ska vi sitta i en bil i 3 timmar till! Ser verkligen fram emot detta! (not)

Annars blir de förhoppningsvis lite O.C mys eller nått annat trevligt med töserna och lite middag hos mormor och morfar på söndag!

Fullt upp.

Nix nu får de vara slut för denna gången!

Tjipp och Hej!

Kommentarer
Postat av: Jessssica

Heeej Emelie! Lever du? Tur vi träffas in real life too annars hade jag nog börjat ana det värsta. Imorgon ska jag till Tyskland, blir nog borta hela dagen. Var det då ni skulle på Handbollsmatch? Varför har jag stort H på handbollsmatch? Aja. På lördag kan vi väl hänga isåfall? Eller när ska du ha Gustavtid? Vi hörs helt enkelt! Kärlek!

2007-11-15 @ 19:42:56
URL: http://nogg.se/jesssica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0