Helsingborg

Okej, då tänkt jag rapportera helgen i Helsingborg. Jag ska försöka utesluta alla onödiga och interna detaljer.

 

På fredagen åkte vi över till Helsingör. Mycket folk. Ska jag va helt ärlig var vi bara ute efter att köpa billig sprit, och de gjorde vi. Ida köpte ett par gummistövlar också, så förhoppningsvis kommer de inte regna mer denna sommaren bara för att jävlas med henneJ

   På kvällen blev det mys med vin och kräftor. Kräftorna smakade skit.

 

Lördag blev det poolen hela dagen. Brände oss gjorde vi. Vi fick en ny vän bögen Marcus. Kanske inte hade behövt skriva att han va bög för de kanske inte har någon större betydelse, men känner ändå att jag måste få det förklarat för att ni ska förstå hans framtida beteendeJ

Efter att Marcus fått låna lite lipgloss och mascara av oss flickor följde han med oss ut på utestället Tivoli. Marcus stod i shlagerbaren och raggade fikusar(som han själv kallade dom) hela kvällen och jag och Ida stod på Housgolvet och försökte hitta en framtida man till Ida. Eller de va faktiskt mest jag som letade åt henne, hon tyckte mest de va pinsamt när jag pekade. Ska försöka va diskretare nästa gångJ Vi hittade ingen. Vi kom fram till att vi var de snyggaste på stället.

 

Söndag vaknade vi för tidigt med tanke på när vi lagt oss. Det blev så klart poolen hela dagen och sen hem. På kvällen blev det fotboll och mys med mina exsambos Jessica och Malena. Tur va väl de för jag hade aldrig ätit pizza och glass med blåbär om jag varit med GustavJ

 

Det var den helgen! Galen som väntat!

 

Ta hand om er!


image3


Kommentarer
Postat av: Ida

gumman det var tider de :)
måste vi göra om någon gång!!
saknar dig massor!!
puss

2008-03-02 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0